isn't it ???

isn't it ???

23.3.12

Δικά μου...


Κάθομαι αρκετή ώρα σε ένα άδειο έγγραφο μπροστά και το κοιτώ. Και πίνω το δεύτερο ποτήρι κρασί και το κοιτώ. Το κοιτώ και περιμένω να γεμίσει με λέξεις. Λέξεις που θα ήθελα να γράψω εγώ αλλά δεν υπακούουν τα δάχτυλα. Λέξεις που χορεύουν στο κεφάλι μου αλλά δεν θέλουν να βγουν από κει.,. Είμαι καλά. Αλήθεια το λέω. Εχω περάσει πολλές χειρότερες στιγμές δύσκολες, μαύρες, καταθλιπτικές αλλά τώρα δεν είναι μια από αυτές. Δεν είμαι μίζερη. Δεν ήμουν ποτέ μίζερη. Μπορεί να έζησα μίζερες στιγμές, αλλά μίζερη δεν ήμουν ποτέ. Είμαι εγώ. Εγώ και εγώ. Οι δυό μας μείναμε. Και το ξέρουμε και το έχουμε αποδεχτεί. Γιατί είχαμε πολύ καιρό να μείνουμε οι δυό μας. Χρόνια. Μια ντουζίνα χρόνια ίσως και παραπάνω. Πάντα υπήρχε και ένας τρίτος στη ζωή μας ε? Δεν  ήταν άσχημα δεν λέω… Αλλά ρε παιδί μου κάπου χάσαμε τον μπούσουλα. Χάσαμε, Εγώ τον εγώ. Και μπερδευτήκαμε λίγο. Κάναμε λάθη. Κάναμε μαλακίες, κάναμε και ομορφιές δεν λέω. Το θέμα είναι τι κάνουμε τώρα που μείναμε πάλι οι δυό μας?
Αυτό που κάναμε πάντα λέω Εγώ. Προχωράμε μπροστά, συνεχίζουμε να αγαπάμε όσους μας αγαπούν , συνεχίζουμε να γελάμε σε όσους το αξίζουν, να αγκαλιάζουμε όσους το ζητούν. Δεν ξεπουλιόμαστε για κανένα λόγο, δεν κάνουμε εκπτώσεις στα συναισθήματα μας, δεν κάνουμε υποχωρήσεις στα θέλω μας και δεν υποκύπτουμε ποτέ στα ίσως και τα μπορεί. Ειδικά στα τελευταία κρατάμε γερά. Και ξεκαθαρίζουμε μόλις καθαρίσει η πρώτη εικόνα. Δεν παίζουμε με αισθήματα και χαρακτήρες και ανάγκες. Όσο σκληρό και αν είναι… Καλύτερα νωρίς παρά να προσπαθείς να ράψεις τις πληγές όταν είναι πολύ μεγάλες. Εγώ και  εγώ ξέρουμε καλύτερα από τον καθένα τι είμαστε ρε. Κανείς δεν μας ξέρει και κανείς δεν θα μας μάθει ποτέ. Γιατί δεν θέλουμε. Γιατί αν κάποιος μας  ακτινογραφήσει πλήρως θα δεί και τις σκιές. Θα δει πως δεν είμαστε το τέλειο, το απόλυτο , το μοναδικό ! Βέβαια να μου πεις θα δει και άλλα πράγματα καθαρά. Πως δεν είμαστε φτηνές…ακόμα και αν κάποιος πιστεύει κάτι τέτοιο… Σε νοιάζει? Εμένα πάλι καθόλου… Και ? Τι το κακό έχει η φτήνια? Ειδικά στις μέρες μας…θέλεις να του αλλάξεις γνώμη? Εγώ όχι. Δεν θα ασχοληθώ καθόλου. Μήπως νομίζει πως είσαι και ψεύτικη? Ακόμα καλύτερα!!! Θα λακίσει πιο γρήγορα και θα μας αφήσει στην ησυχία μας. Χαχαχα και που να ήξερε ο έρμος πως αυτό θα τον σώσει από τα χειρότερα….Ξεφεύγεις όμως…γράφουμε για εμάς εδώ έτσι? Έτσι. Θέλουμε να δώσουμε εξηγήσεις? ΟΧΙ.Δεν έχουμε να εξηγήσουμε τίποτα σε κανένα. Άλλωστε δεν μας ενδιέφερε και ποτέ τι γνώμη έχουν οι άλλοι για εμάς. Όσο χειρότερη , τόσο καλύτερα. Μας φτάνει ο Ένας. Τον Ένα θέλουμε. Δύσκολο? Ίσως . αλλά αυτό είναι που αξίζει…Τα εύκολα κυκλοφορούν παντού. Βρώμισε ο τόπος.


Δεν υπάρχουν σχόλια: