isn't it ???

isn't it ???

3.10.20

Μια μηλόπιτα, μια ιστορία

 


Μια μηλόπιτα που μπήκε στο φούρνο δώδεκα πάρα δέκα. Για ποιο λόγο έπρεπε να καθίσω Παρασκευή βράδυ μόνη μου στην κουζίνα πίνοντας το ροζέ του Θανάση για να βλέπω μια μηλόπιτα να ψήνεται; τη λαχταρησα; όχι. Δεν θα την δοκιμάσω καν. Πες μου το ζόρι σου ρε κοπελιά λοιπόν...
Το ζόρι μου, έχω ζόρι; εγώ νιώθω ευτυχισμένη. Η μηλόπιτα είναι ένα κομμάτι από την καρδιά μου για να μοιραστεί σε όσους νοιάζομαι. Θα μπορούσε να γίνει και αύριο όλη μέρα. Χωρίς πίεση. Ναι, αλλά δεν θα ήταν το ίδιο. Τα βράδια με ζορίζουν. Ακόμα, μετά από εννιά χρόνια τα βράδια έιναι τα μόνα που με αγχώνουν. Βλέπεις εκεί βγαίνουν όλα στη φόρα. Φόβοι, ενοχές, ανασφάλειες, πόνοι, λάθη, επιτυχίες, αποτυχίες, όλα. Μόλις πέσω στο κρεβάτι όλα αυτά κάνουν πάρτι στο κεφάλι μου. Πολύ φασαρία λέμε. Που να κοιμηθείς με τόσο θόρυβο. Κάποιες φορές είναι καταλύτης τα τσίπουρα και τα κρασιά. Σου δίνουν ένα πενταωρο χωρίς να ξυπνήσεις. Αυτό είναι ευτυχία στο μυαλό μου. Αν όμως η μέρα δεν έχει τέμπο και εσύ είσαι με καφέδες και νερά τότε τα πράγματα ζορίζουν όταν σκοτείνιαζει. Μαζι με άλλα. Την μπλούζα του Γιώργου που σου έδωσε η Πίστη και την έχεις σαν φυλακτο. Δεν θέλεις να την πλύνεις για να μην φύγει η αύρα του. Κι ας μην τον ήξερες. Ξέρεις τι ένιωθε αυτή και αυτοί γι αυτόν όμως. Και σου την εμπιστεύτηκε. Βαρύ φορτίο. Τις ανησυχίες του Σωτήρη για τα ζόρια που προκύπτουν επειδή είναι απλά... Καλός άνθρωπος, θέλεις να τον αγκαλιάσεις και να του πεις μην ανησυχείς εγώ είμαι εδώ. Εγώ θα καλύψω τα κενά. Τα ζόρια της Σαμπινας που δεν είσαι εκεί όσο θα ήθελες. Την Έφη που δεν βγαίνει από το μυαλό σου γιατί η εξαφάνιση της σου λέει πως τραβάει ζόρι και δεν θέλει να σε φορτώσει, το σπίτι που πρέπει να αλλάξεις και τόσα άλλα... Εκεί μπαίνει το βαρύ πυροβολικό. Μηλόπιτα, ψωμί, τσουρέκια, κουλουράκια οτιδήποτε θα σε γονατίσει. Διότι ρε φίλε, είναι δυνατές οι σκιές και τα κλαπατσιμπανα, αλλά εσύ είσαι η σούπερ Ρούλα όπως σου έλεγαν οι "ειδικοί" τους έχεις όλους γιατί δεν έχεις ανάγκη. Και αντέχεις. Αντέχω; τρίτο βράδυ χωρίς ύπνο. Θα σπάσω και αυτό το ρεκόρ; για να δούμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: