isn't it ???

isn't it ???

10.7.07

Λοιπόν…. παντρεύτηκα!



Ναι αυτή την φορά η νύφη δεν το έσκασε. Ήταν πιστή στο ραντεβού της και για να μην έχουμε εκπλήξεις πήγε μαζί με τον γαμπρό στο Δημαρχείο.

Όλα ξεκίνησαν πριν από κάποιους μήνες με μια αναπάντεχη και πρωτότυπη πρόταση , που συνοδεύτηκε από άμεση αποδοχή. Ακολούθησε μια ιδιαίτερα ασυνήθιστη πρόσκληση και το όλο πράγμα επισφραγίστηκε με 4 υπογραφές.

Ο γάμος μας ήταν διαφορετικός. Όπως ανέφερα ήδη ήταν πολιτικός. Οι καλεσμένοι μας μόνο φίλοι, -στους συγγενείς τάξαμε θρησκευτικό-, η δεξίωση απλή και καλοκαιρινή, beach bar, θάλασσα , κοκτέιλ , ξένη μουσική, και άφθονο φαγητό. Περάσαμε καλά, πολύ καλά για την ακρίβεια. Το ίδιο πιστεύω και για τους φίλους μας. Χαρήκαμε πολύ που είχαμε μαζί μας ανθρώπους οι οποίοι μας γνωρίζουν καλά και χαίρονται με την σειρά τους για εμάς. Δεν υπήρξε τίποτα «δήθεν» και δεν έγινε τίποτα επειδή έπρεπε να γίνει. Κάναμε ακριβώς ότι θέλαμε και μας εξέφραζε. Το παπάκι δεν πήγε στην ποταμιά και ελπίζω κάποια στιγμή να μας συγχωρέσει που δεν του κάναμε την χάρη, αλλά….



Σε γενικές γραμμές αυτά. Νιώθω πολύ τυχερή -και έτσι θα ήθελα να κλείσω -που παντρεύτηκα έναν άνθρωπο τόσο μοναδικό. Έναν άνθρωπο που με κάνει ευτυχισμένη χωρίς να προσπαθήσει. Με κάνει να νιώθω όμορφη ακόμα και όταν είμαι χωμένη μέχρι το λαιμό στις λάσπες γιατί με έχει πιάσει η κηπουρική μου μανία. Δεν σταματάει να μου λέει ποτέ ότι με αγαπάει και περνάει καλά μαζί μου.


Για αυτά και άλλα τόσα θα ήθελα να σου πω πόσο πολύτιμος είσαι για μένα. Εύχομαι να αξίζω έστω και το ένα εκατοστό από όσα μου δίνεις. Και ναι ,θα σε ξαναπαντρευόμουνα ευχαρίστως.


ΥΓ: παραθέτω τον όρκο του πολιτικού γάμου γιατί θεωρώ πολύ ουσιαστικά και εύστοχα τα όσα επισημαίνει

Από τη στιγμή αυτή, που ενωθήκατε με την ελεύθερη συναίνεσή σας σε γάμο, οφείλετε αμοιβαία ο ένας στον άλλον αγάπη, πίστη και σεβασμό για όλη σας τη ζωή.

Ο ΓΑΜΟΣ που σας ενώνει, σας επιβάλλει την ταύτιση των τυχών σας και την κοινή αντιμετώπιση, σε βάση ισότητας, όλων των ζητημάτων που θα προκύπτουν από τη συμβίωσή σας ως συζύγων και, γενικότερα, όλων των δυσκολιών της ζωής.

ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ θα πρέπει επίσης να συμβάλλετε, ο καθένας ανάλογα με τις δυνάμεις του, στα βάρη που συνεπάγονται η έγγαμη συμβίωση και η συντήρηση και προαγωγή της οικογένειας που θα δημιουργήσετε.

ΚΟΙΝΟ είναι, τέλος, το καθήκον και δικαίωμα και των δυο σας να μεριμνάτε για την ανατροφή και τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών σας, ώστε να γίνουν χρήσιμοι και χρηστοί πολίτες και ελεύθερες προσωπικότητες.



ΥΓ2: εεεε, δεν φαντάζομαι να υπάρχει απορία για το σκόρδο....

27 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Να ζησετε!!!!!!!!
Και καθε ευτυχια!!!!

useme είπε...

Για παντα μαζι ;)
Ευτυχια και κουτσουβελα!

useme είπε...

Και πολυ σεχ! (ξεχαστικα)

Ανώνυμος είπε...

Τις θερμότερες και ειλικρινέστερες ευχές μου, μέσα από την καρδιά μου. Να είστε πάντα ευτυχισμένοι, υγιείς και να μην υπάρξουν πια σύννεφα (επαγγελματικής φύσης εννοώ) στη ζωή σας. :)))

An-Lu είπε...

Βίον Ανθόσπαρτον!
φουτ-φτου-φτου!
Κουκλιά είστε αμφότεροι!
;-)

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

τον τύλιξες, τελικά, ε;
χαχαχαχαα

να ζήσετε, καρδιά μου!

srm1033 είπε...

Πρεζα: Σε ευχαριστώ ,το ελπίζω

useme:Οι ευχές σου εύχομαι να πιάσουν τόπο και οι τρεις ε?

Μπερδεμένη:Ευτυχώς τα επαγγελματικά είναι πάντα σε δεύτερη μοίρα. Λίγα και καλά θέλουμε για να μένει περισσότερος χρόνος. Να σαι καλά.

Γοργονίτσα:σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι:)

Σπύρο : Εγω τον τύλιξα βρε? Εγώ είμαι προβατάκι κατα βάθος...

Debby είπε...

Σας εύχομαι κάθε ευτυχία σε αυτή την καινούργια αρχή στην ζωή σας!
Να είστε πάντα αγαπημένοι όπως είστε τώρα!

an205 είπε...

να ζήσετε!!!
υγεία και ευτυχία!!!

Klearchos είπε...

Να ζήσετε!!!

Ο.Κ. στους συγγενείς τάξατε θρησκευτικό, στους bloggers τι;

srm1033 είπε...

Debby & an205 : Σας ευχαριστώ πολύ παιδάκια:)

Κλέαρχε: Για τους μπλογκερς μπομπονιέρα με γλυκό του κουταλιού.

Fibi είπε...

Tις θερμότερες ευχές μου, ότι επιθυμείτε στην αγγαλιά σας ο ένας του άλλου να το βρείτε!

Και παρεπιπτώντως κι εμείς πολιτικό κάναμε Γενάρη μήνα με πολλά χαρούμενα ευτράπελα!

Φιλιά πολλά

cindaki είπε...

Φτου, μη σας ματιάσει κανείς!!!

Να είστε πάντα ευτυχισμένοι!

Unknown είπε...

Ως παρευρεθείς στην δεξίωση (και, ναι, αισθάνομαι τύχη και τιμή που αμφότεροι οι νεόνυμφοι με θεωρούν φίλο τους), θέλω να επιβεβαιώσω ότι όλα ήταν όντως υπέροχα και ότι περάσαμε φανταστικά. Ως έτερος γερομπισμπίκης δε, εύχομαι να μπορέσω μια μέρα να καταφέρω κι εγώ τη δική μικρούλα να με παντρευτεί.

Να είστε πάντα καλά κι αγαπημένοι.

Unknown είπε...

Επειδή το Tzifos μπορεί να μπερδέψει, εγώ ειμί η Λευκή Χεσαμόλα :)

ONOMATODOSIA είπε...

τι ωραια !

να ζησετε,οτι επιθυμειτε ...

kyriayf είπε...

τα καλυτερότερα... μαζί!!!
πάντα!!!
πάντοτε!!!


:)

srm1033 είπε...

Fibi:Και εσείς να είστε πάντα ευτυχισμένοι.Μια χαρά είναι ο πολιτικός.εμείς τουλάχιστον τον θέλαμε αμφότεροι.

sofi-k :Σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι γαι εσύ ότι επιθυμεις.

Tzifos:Ακόμα γελάω με το τζίφος βρε άθλιε. Και δεν σε θεωρούμε φίλο, σε θεωρούμε καλό φίλο:)

ONOMATODOSIA :Χάθηκες, άντε και με το καλό οταν έρθεις να πιούμε κανα ποτάκι παρέα.


kyriayf :Απο τις καλύτερες ευχές. Να σαι καλά.

Μαράκι είπε...

Να ζήσετε κοπελιά πάντα αγαπημένοι....(σκόρδα σκόρδα που λέει και η γιαγιά μου) :)))

Οσο για το νυφικό κούκλα κούκλα :))

Το μεγαλο μας τσιρκο είπε...

u've got mail

ellinida είπε...

Πτου πτου πτου σκόρδα σκόρδα! Καλά έκανες και μας τα μόστραρες.
Να είσαστε πάντα ευτυχισμένα! :)))

So_Far είπε...

Και τις δικές μου ολόθερμες και ολόψυχες ευχές.. και που' σαι; ξέρεις, είναι κι αυτός εξίσου τυχερός που σε έχει , δεν είσαι μόνο εσύ !!!!!

srm1033 είπε...

Μαράκι: Και στα δικά σου βρε κοπελιά.:)

Τσιρκο:Πήρες απάντηση

Ελληνίδα μου:Ηταν απαραίτητη προυπόθεση για να ανέβει το ποστ.

So far: Σε ευχαριστώ πολύ και αυτός το ίδιο μου λέει:)

παράλληλος είπε...

Απ' την καρδιά μου, τις καλύτερες ευχές για μια ευτυχισμένη ζωή!
Να θυμηθείτε όμως, ανάμεσα από τις επαγγελματικές σας ενασχολήσεις, να πλουτίσετε με καναδυό παιδάκια, (είστε και όμορφοι, να μη σας ματιάσω! φτου σκόρδα)!

useme είπε...

ENNOEITE KAI OI TΡΕΙΣ... οχι συνεχεια ομως γιατι αλλιως θα εισαι τοσο ευτυχισμενη που θα βλεπεις παντου ροζ πουλακια να κελαιδανε (ποιος σε δενει μετα) Θα κανεις ανα 9μηνο και αλλο κουτσουβελο (20 στοματα να δε φωναζουν) εξαιρειτε το σεξ (αυτο συνεχεια!!! ξεζουμισμα)

Κατουρημένη ποδιά είπε...

..........na zhsete........ kai na kanete polla paidakia..

(twra sto blog sou 8a sunexiseis na grafeis monh sou h 8a kaneis kai ton suzygo sun-sunggrafea?)

tzonakos είπε...

Oooopsss... έλειπα και δεν το πήρα χαμπάρι !
Αυτό :
" Δεν σταματάει να μου λέει ποτέ ότι με αγαπάει και περνάει καλά μαζί μου. "
είναι όλα τα λεφτά !
Να περνάς καλά με τον άνθρωπο σου κάθε μέρα, να απολαμβάνεις τις στιγμές τις καθημερινές, τις γιορτές. το σέξ, τις βόλτες, τα πάντα.
Σας εύχομαι κι άλλα πολλά καλά και όμορφα στη συνέχεια. Απολαύστε το !
Φιλιά. :)