isn't it ???

isn't it ???

11.6.07

Επιτέλους...έβαλα κάτι πάνω μου....

βαρέθηκα να κυκλοφορώ γυμνή. Ασε που δεν είναι σωστό και για μια κυρία σαν εμένα.














Αααα και αυτή είναι μόνο η αρχή.
Γιατί τί είμαστε ? τίποτα τελευταίες να έχουμε μόνο μια αλλαξιά??? Οχι βέβαια!. Αλλά τα υπόλοιπα είναι αλλουνού ποστ ευαγγέλιο που λέει και η μαμά, για να έχει κάτι και αυτή να γράφει στο ρημαδομπλόγκ της. φυσικά πήραμε και ασορτί καπέλο το οποίο όμως δεν έχει φτάσει ακόμη. Όλη η γκαρνταρόμπα μας εδώ

10 σχόλια:

Το μεγαλο μας τσιρκο είπε...

Καλημερούδια.....

τώρα ή εσύ τά'χεις χάσει ή εγώ είμαι αφελής και δεν σε "πιάνω"....
...ή και τα δύο....!!

srm1033 είπε...

καλημέρα κάθαρμα. κοίτα τι συμβαίνει: Εσύ είσαι αφελής, αν και αυτή είναι μια πολύ ήπια φράσh. Επίσης εγώ τα έχω χάσει αυτό είναι στανταρτ δεδομένο. Μην το ψάχνεις σου λέω....:)

An-Lu είπε...

Χάρμα- χάρμα! Θέλω κι εγώ τέτοια για τις κόρες μου!!!!

neraidaki είπε...

to kobw na einai kai sto noumeraki mou ara elpizw na to daneistw :P

παράλληλος είπε...

Τί σου φταίει το ζώο;

srm1033 είπε...

Γοργονίτσα, θα ξανακάνω ομαδική παραγγελία αυτή την φορά. Στείλε νούμερο.

Νεραϊδάκι, εσύ στείλε σχέδιο.

Παράλληλε, το ίδιο λέει και ο άντρας μου, μόνο που το κοριτσάκι μου έρχεται τρέχοντας να βάλει το μπλουζάκι της και καμαρώνει σαν γύφτικο σκεπάρνι όταν πάμε βόλτα.

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

:)

Ντάτα Μπέης είπε...

Τουλάστιχον δεν της φοράς κανα άλλο χρωματάκι, γιατί από μακριά είναι σαν να το έχεις στο γύψο και μάλιστα με αφιέρωση του στυλ "σιδερένια, γρήγορα περαστικά" κ.ο.κ.????

tzonakos είπε...

Με τέτοια ζέστη πορέπει να κυκλοφορούμε γυμνοί και σεις γυμνές, δεν το συζητάω.
Ρούχινγκ όπτσιοναλ και μπανάκι στη θάλασσα.

Ασχετο : Το "δαχτυλίδι" κάνει για κόσμημα οταν δεν φοράς τίποτ άλλο ;

Πάντως το καπέλλο χρειάζεται, όλα κι όλα !
:)

srm1033 είπε...

τζονάκο: Καπέλο πάντα φοράμε, έστω μπαντάνα αν δεν δένει με το ντρες κοουντ.Τώρα για το δαχτυλίδι....μάλλον αποτελεί , τι να σου πω.