isn't it ???

isn't it ???

11.10.06

Δουλειά δεν είχε ο διάολος μαμούσε τα παιδιά του.


Την βρήκαμε τώρα την καραμέλα και την πιπιλάμε. Στάση εργασίας οι εργαζόμενοι στο Μετρο , Προαστιακό, Ησαπ γιατί ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ θέλουν να συμπαρασταθούν στους εκπαιδευτικούς. Ρε ουσττττ, λαμόγια του κερατά, αργοσχολα , αργόμισθα λαμόγια . Δεν ντρέπεστε και δεν σέβεστε κανένα. Αν είστε τόσο πονόψυχοι ρε , ελάτε να κάνετε συμπαράσταση σε μένα που δουλεύω... ρωτήσατε ρε τον εργαζόμενο? ρωτήσατε τον μαθητή, τον φοιτητή ,που πληρώνει τα κέρατά του σε ενοίκια, τι τραβάει για την μαλακία που σας δέρνει?Το βρήκαμε τώρα , βγαίνει ο κάθε παπαρας και ακολουθούν και τα ζωα απο πίσω. Αϊ σιχτιρ πια. Εμένα με ρώτησε κανείς πως θα πάω σπίτι μου? Με ρώτησε κανείς τι θα κάνω 3 ώρες στο κέντρο της Αθήνας?. Και στην τελική αν δεν σας αρέσει το δημόσιο που σας ταϊζει , κάντε τη για τον ιδιωτικό τομέα ή γίνετε ελεύθεροι επαγγελματίες αν έχετε τα κότσια. Αλλά δεν τα έχετε. Εκ του ασφαλούς τις κάνετε τις μαλακίες. Σε λάθος εποχή ζείτε και σε λάθος χώρα..Ξέρω τι σας χρειάζεται αλλά δεν ξέρω ποιος θα σας το δώσει.

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να αγιάσει το στόμα σου, φίλε/η μου!

Unknown είπε...

Και πολύ καλά κάνουν και καλύτερα να κατέβαινε όλος ο κόσμος κάτω για να σταματήσει πιά αυτή η κατάσταση... Και από τον ιδιωτικό και από τον δημόσιο τομέα.

Κανείς μα κανείς δεν έχει το δικαίωμα να δίνει εργασία χωρίς να την αντανοίβει αξιοπρεπώς.

Το πρόβλημα της κοινωνίας όμως είναι ότι ξέχασε πως όλοι οι πολίτες πρέπει να συμμετέχουν στα κοινά, αλλιώς η δημοκρατία καταργείται.

"Αϊ σιχτίρ πιά" με τον κάθε καραγκιόζη που νομίζει πως ζούμε για να δουλεύουμε και πως πρέπει να κερδίζει σε βάρος των άλλων.

srm1033 είπε...

Στον Περισσό θα είναι πολύ χαρούμενοι για σένα φιλαράκο. Την καραμέλα την πιπιλάς καλύτερα απο όλους.Και αν δεν σου αρέσουν οι μισθοί τράβα στις Βρυξελλες. Ο δρόμος είναι ανοιχτός. Ας μείνουν εδώ όσοι θέλουν να δουλεύουν και να παίρνουν αυτά που παίρνουν.

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

@darthiir the alban
μια φορά είπες τη λέξη "δουλεύω" και αυτή.....με αγανάκτηση!!!!!!
Ζεις σε γυάλα....και ξύπνα γιατί θα σε ξυπνήσουν....και τότε φυσικά θα φταίει η κοινωνία και μπλα....μπλα....μπλα....!!!!
...αχ ρε Έλληνα...."πάντα αδικημένος" ρε γαμώτο!!! :-))))))

Unknown είπε...

Βασικά δεν ανέφερα την λέξη "δουλεύω", το καρατσέκαρα :p

[Όχι, στον Περισσό δεν είναι καθόλου χαρούμενοι για εμένα, τουναντίων. Στην κοινωνία πάλι ίσως..]

Α ρε Έλληνα δημοκράτη, αδιάφορε για τα πάντα πέρα από το τομάρι σου...

srm1033 είπε...

...Ναι προσωπικά αφήνω τους άλλους να σώσουν τον κόσμο. Κοιτάζω το τομάρι μου και τα τετράποδα ζώα που δεν έχουν ένθερμους υποστηρικτές όπως οι δημόσιοι υπάλληλοι

Jason είπε...

@darthiir the abban

Κανείς δεν έχει την υποχρέωση να δουλεύει άμα θεωρεί πως δεν αμοίβεται επαρκώς.
Η απεργία είναι δικαίωμα του εργαζόμενου. Αλλά δεν μπορεί ο κάθε μαλάκας που όλη μέρα τα ξύνει να βγαίνει στους δρόμους και να παραλύει το σύμπαν για να απαιτεί τα μαλλιά της κεφαλής του.
Το να κάνεις απεργία επ' αόριστον και "δεν υποχωρούμε αν δε δικαιωθούμε" ποτέ δεν ήταν και ποτέ δε θα είναι διάλογος και σίγουρα δεν είναι δημοκρατία.
Ας κοιτάξεις λοιπόν και εσύ και τα υπόλοιπα τομάρια πρώτα τον εαυτό σου και μετά να σχολιάζεις τα δημοκρατικά αισθήματα αυτών που διαμαρτύρονται.
Αυτή η αλληλεγγύη των κομπλεξικών είναι εμετική.

srm1033 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Adomiel είπε...

Να φύγουμε λοιπόν από την Ελλάδα όσοι θέλουμε καλύτερους μισθούς και καλύτερη διαβίωση... Και να πάμε στις Βρυξέλες... Και να μείνετε εδώ όσοι θέλετε να δουλεύετε και να παίρνετε αυτά που παίρνετε... Μάλιστα... Ενδιαφερουσα άποψη... Ούτε ο Αλογοσκούφης δεν θα τολμούσε να το εκφράσει τόσο ανοιχτά... Όσον αφορά τη Γιαννάκου και τους εκπαιδευτικούς μίλησε απλά για "πολιτικές σκοπιμότητες"... Να μην απεργήσει λοιπόν ο δάσκαλος, ο οποίος μετά από 35 χρόνια υπηρεσίας παίρνει 1200 ευρώ... Επειδή είναι λαμόγιο... Όπως κι όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι... Ετοιμάζεται αναθεώρηση του Συντάγματος... Γιατί δεν κάνετε μία καμπάνια, να μαζέψετε υπογραφές και να τις προσκομίσετε στον οικείο βουλευτή σας να τις προωθήσει: "ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΕΡΓΙΕΣ, ΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΡΕΙΕΣ ΟΤΑΝ ΞΕΒΟΛΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ "ΠΟΛΙΤΕΣ""... Θα πρόσθετα και "ΟΙ ΣΥΝΑΘΡΙΣΕΙΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 3" αλλά με πρόλαβαν άλλοι...

Ευτυχώς που κάποιοι κάπου κάποτε κατέβηκαν σε -αιματηρές- απεργίες, αγωνίστηκαν και πάλεψαν για να δουλεύω σήμερα 8ωρο, όταν δε μου το καταπατούν φυσικά, να ψηφίζω και να έχω κοινωνική ασφάλιση και μια ελπίδα για σύνταξη, ανάμεσα σε πολλά άλλα...

Μακάρι να τα πάρουν οι δάσκαλοι αυτά που ζητάνε... Ίσως τότε να έχω μία ελπίδα να τα πάρω κι εγώ αυτά που δικαιούμαι όταν θα κατέβω με τη σειρά μου σε απεργία...

Υ.Γ. Αγαπητή μου convinsed έχω την ελπίδα ότι κάποια απ' αυτά τα έγραψες εν βρασμώ λόγω της 3ωρης ταλαιπωρίας σου στο κέντρο... σου ζητώ συγνώμη για την κατάχρηση του χώρου και το "σεντόνι"...

Ανώνυμος είπε...

Απεργία μπορεί να κάνει ο κάθε εργαζόμενος . Οι περισσότερες απεργίες αποσκοπούν στην επιβολή ενός κόστους στον εργοδότη για την παράλειψή του να ικανοποιήσει συγκεκριμένα αιτήματα. .ΣΤΟΝ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΤΟΥ ..Οκ? Να κλείσει δρόμους και να ταλαιπωρήσει χιλιάδες άλλους εργαζόμενους δεν έχει δικαίωμα να το κάνει κανείς.Και σχετικά με τους δασκάλους υπάρχει προηγούμενο ποστ που αναφέρω ξεκάθαρα την γνώμη μου.
Λυπάμαι που έκανες γαργάρα τιςεπιπτώσεις που έχουν οι απεργίες στους μαθητές -φοιτητές -εργαζόμενους.

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

Εγώ πάντως αν και έχω δηλώσει αρκετές φορές ότι είμαι χαζός...απορώ που η απεργία γίνεται πριν τις εκλογές και επίσης πως διάολο 20 χρόνια επί ΠΑΣΟΚ μόνο οι μαθητές παραπονεθήκαμε σοβαρά κάποτε.....λες να είναι κανένα προεκλογικό παιχνιδάκι μεταξύ ΠΑΣΟΚΩΝ ΚΑΙ ΝΔίτων?...αλλά τι κάθομαι και λέω?χαζός είμαι εγώ......!!!
Πάντα θεωρία και δικαιώματα αυτή η χώρα.......υποχρεώσεις ποτέ ρε πούστη μου......ποτέ!!!!!

O πρώην uneverknowinlife

srm1033 είπε...

Πάνω που πήγα να πώ αλήτη είσαι σωστός, είδα πως είσαι μεταλλαγμένος. Πως το έπαθες αυτό παιδάκι μου?

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

μετά από παράπονο της marilias και μετά από κορεσμό δικό μου......άλλωστε καταλήγω σιγά-σιγά ότι "wealwaysknowinlife"...αλλά απλά εθελοτυφλούμε κολητή!!
;-)